به سلامتی من تنها و بی کس!


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام خوش اومدین به دل تنهای من امیدوارم لحظات خوب و خوشی داشته باشید نظر فراموش نشه خوش و پیروز باشید راستی تبادل لینکم کنید بعد پیام بدین منم شمارو لینک کنم

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل تنها و آدرس dellonly.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 68
:: کل نظرات : 139

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 55
:: بازدید هفته : 228
:: بازدید ماه : 228
:: بازدید سال : 1130
:: بازدید کلی : 12286

RSS

Powered By
loxblog.Com

به سلامتی من تنها و بی کس!
جمعه 19 دی 1393 ساعت 1:43 | بازدید : 1028 | نوشته ‌شده به دست دل تنها | ( نظرات )

www.smsplz.com-boy pic  (12)

به سلامتی رفیقی که یه روز تصمیم گرفت به یه غریبه پیام بده (توی بازی انلاین) نمیدونست طرف با یه مهربونی خر میشه برای همین توی پیامش بهم گفت عشقم

به سلامتی اون رفیقی که هر روز پیام میداد منم جوابشو میدادم

به سلامتی اون روزایی که اون تک تنها بود و منو برای تنهایاش میخواست

به سلامتی رفیقی که یه پولی ازم خواست نداشتم که بهش بدم چند روزی جوابشو ندادم بعد گفت پول نخواستم شمارمو میدم بهم اس بده منم خر شدم  اس دادم

به سلامتی اون رفیقی که همون روز که بهش اس دادم از 5 بعدازظهر تا 3 صب باهاش حرفیدم(البته متنی) گفت شارژ داری برام بفرستی گفتم اره نوکرتم هستم تو جون بخواه

به سلامتی اون رفیقی که روز اول یه جوری هوامو داشت داییم بهم گفت آخه کی به تو پیام میده یهویی گوشیمو گرفت تو پیامام دید که یکی هست که باهاش باشم 

به سلامتی رفیقی که چند روزی که باهم بودیم یه روز بهم گفت دوس داری باهام عشق بازی کنی منم گفتم چرا که نه

به سلامتی اون رفیقی که من براش یه سرگرمی بودم مث بقیه دوستای مجازیش ، بهشون پیشنهاد عشق بازیو میداد همه قبول میکردن

به سلامتی رفیقی که داستانای  سکسیمو براش جز به جز گفتم گفتم تا بهونه ای باشه برای موندنش

به سلامتی رفیقی که عکسمو بهش دادم گفتم عکستو میتونم ببینم گفت فرستادم به وبلاگت بهش گفتم  هر کاری میکنم عکست بالا نمیاد

به سلامتی اون رفیقی که یه وقتایی که کارش گیر بود ، اس میداد بعضی وقتا شارژ میخواست بعضی وقتا هم حوصلش سر میرفت باید باهاش میحرفیدیم

به سلامتی اون رفیقی که بعضی وقتا با حرفا و مسخره بازیام میخندید منم کیف میکردم که یکیو دارم که هر چی هست باهامه

به سلامتی رفیقی که دوس داشتم روز تولدش کنارش باشم ولی نشد تولدشو بهش تبریک گفتم اونم تشکر کرد ازم

به سلامتی رفیقی که یه مدتی سرش گرم رفیقاش بود منو فراموش کرده بود یه روزی هم من یادش نبودم

به سلامتی رفیقی که یه روزایی من حوصله حرفیدن باهاشو نداشتم با بد اخلاقی باهاش میحرفیدم اونم هیچی نمیگفت

به سلامتی اون رفیقی که گفتم میشه صداتو بشنوم گفت اهل حرف زدن نیستم گفتم فدای سرت

به سلامتی رفیقی که چند روزی مریض شد بعد مدرسه باهاش اس بازی میکردم  و مسخره بازی در میاوردم تا شاد بشه و سریع خوب بشه

به سلامتی روزی که بهش گفتم میخام برم راهیان نور شاید اخلاقم عوض شه موضوع کافورو کشید وسط تا نرم ولی رفتم

به سلامتی رفیقی که تو اتوبوس که داشتیم میرفتیم خوزستان باهاش اس بازی میکردم

به سلامتی رفیقی که بعد راهیان نور که اومدم اخلاقم عوض شد باهاش بد حرف میزدم ناراحتش میکردم برای همین یه مدتی نبود یه بارم اس داد جوابشو ندادم یه مدتی رفت

به سلامتی رفیقی که هنوز وابستش نشده بودم بهش محل نمیدادم

به سلامتی رفیقی که یه صب رفتم بعد مدتی به بازی آنلاین سر بزنم دیدم انلاینه باهاش حرف زدم بازم شدیم دوستیمون شد مث قبل

به سلامتی رفیقی که وقتی حشری میشد بهم اس میداد کاری کنم تخلیه بشه

به سلامتی رفیقی که بازم  سرویس کردن دهن منو شروع کرد شب تا صب باید باهاش میحرفیدم

به سلامتی رفیقی که موقع درس خوندنم داشتم باهاش اس بازی میکردم

به سلامتی روزای آخرسال که با رفاقت تموم شدو سال جدید شروع شد

به سلامتی روز 13 به در که گفتم چند تا عکس از خودم بگیرم برای رفیقم بفرستم عکسشو ازش بگیرم

به سلامتی رفیقی که بهش گفتم بیا توی بازی انلاین اومد عکسمو بهش دادم یهویی گفت دوستت دارم

به سلامتی رفیقی که عکس داد قیافش مث ماه بود

به سلامتی دوستت دارمای رفیقم که همشون الکی بود و باورشون نکردم

به سلامتی روز و شبا که حس میکردم عزیز دل کسیم و یکیو دارم که هوامو داشته باشه

به سلامتی اون رفیقی که برای دوستاش رفاقت کرد ولی یه همدرد نداشت

به سلامتی رفیقی که هر موقع از دوستای دیگش خسته میشد منو خبر می کرد بیا با هم حرف بزنیم 

به سلامتی اون رفیقی که طول دوستیمون بیشتر از یه سال نمیشد ولی شده بود بهترین رفیقم

به سلامتی روزای که من وابستش میشدم

به سلامتی اون رفیقی که یه روز بهم گفت بابام منو میخاد بفرسته برای ادامه تحصیل آلمان

به سلامتی اون رفیقی که با حرف دلم بارونی شد شب دیر وقت باریدم

به سلامتی رفیقی مجازیی که من برای رفتنش سه روز گریه کردم

به سلامتی رفیقی که مه بهش گفتم تو بری من تنها میشم من تازه پیدات کردم منو ول نکن

به سلامتی رفیقی که یه مدت حضورش کم رنگ شده بود

به سلامتی رفیقی که اس داد که پاسم هفته بعد حاظر میشه بعد میرم

به سلامتی رفیقی که بهم گفت ایمیلتو بده رفتم اون ور با هم بحرفیم عکسما برات بفرستم

به سلامتی رفیقی که بهم گفت میخام این یه هفته رو باهات باشم که حس نکنی تنهایی

به سلامتی رفیقی که بهش گفتم دارم میام تهران برای نمایشگاه کتاب میشه بیای من ببینمت

به سلامتی رفیقی که قبول نکرد گفت باید از دوست و آشنا خداحافظی کنم

به سلامتی شب آخر که موقع شام پیام داد باهاش حرفیدیم رفت بعد ساعت 11 پیام داد من جوابشو ندادم

به سلامتی رفیقی که فهمید خودم نخواستم باهاش بحرفم روز آخرو ساعت 2 شب پیام داد من دوس داشتم لحظه اخر باهات بحرفم تو نخواهستی خداحافظ

به سلامتی اون شب که رفیقم رفت.....

به سلامتی رفیقی که یه مدت بعد توی بازی انلاین دیدمش باهاش حرفیدم بعضی وقتا هم شبا توی یاهو میحرفیدیم

به سلامتی رفیقی که عکساشو برام میفرستاد شاد بود ولی من...

به سلامتی رفیقی که من پسورد ایمیلشو پیدا کردم رفتم توش دیدم داره همزمان با من با کسی دیگه میحرفید

به سلامتی رفیقی که با حرفاش اون یکی فهمیدیم همه چی درباره سفر الکی بود

به سلامتی رفیقی که بهم دروغ گفت ولی من.....

به سلامتی رفیقی که بعد چند روز خودش بهم همه چیو گفت که عکسای که بهم فرستاده مال دوستشه که الان المانه و اسمشم یه چی دیگس

به سلامتی رفیقی که ازم معذرت خواست به خاطر کارش

به سلامتی اون رفیقی که ازم پرسید میشه این دوستی ادامه داشته باشه منم اومدم دلشو نشکنم قبول کردم

به سلامتی رفیقی که ازم تعریف کرد گفت میخام دوباره با هم دوست بشیم و عکسشو داد بدک نبود!

به سلامتی رفیقی که دلم نیومد دلشو بشکنم باهاش رفیق شدم مث قبل

به سلامتی رفیقی که میخواستم تو دلش غم و غصه نباشه ولی نتونستم

به سلامتی رفیقی که خیلی دوست مجازی داشت ولی پدر منو در میاورد و با خیلیا هم کلام میشد

به سلامتی رفیقی که من دوتا ای دیشو برداشتم التماس میکردم که پسشون بدم 

به سلامتی رفیقی که دلم براش میسوخت ایمیلاشو بهش میدادم

به سلامتی رفیقی که روزی بهش کم محبت کردم و حرفی برای گفتن نداشتم هر چی دوست داشت بهم گفت منم هیچی نگفتم

به سلامتی رفیقی که سه روز باهاش قهر بودم اس داد گفت ببخشید عصبی بودم یه چیزی گفتم و بخشیدمش و بازم دوست شدیم

به سلامتی دوستیمون که داشت کم کم دوساله میشد

به سلامتی شبا و روزای که با هم بودیم و با هم میحرفیدم

به سلامتی رفیقی که شبا بعد 12 باهاش میحرفیدم نمیذاشتم تنها بمونه البته امتحانای خردادم شروع شده بود

به سلامتی صب امتحان که قبلش با هم میحرفیدم بعد امتحان و شب بازم مث هر روز کاریمون این بود

به سلامتی رفیقی که یه مدلی بود وقتی باهاش میحرفیدی حرف کم نمیاوردمممم جذاب وباحال

به سلامتی رفیقی که من براش داستان مینوشتم(پر حرفی میکردم) اون فقط یک یا چند کلمه و به سوسول بودنش مینازید

به سلامتی رفیقی که کم کم اخلاقش عوض شد چون سرش شلوغ شده بود و بهم بی توجه

به سلامتی رفیقی که من کنارش بود و تکراری و خسته کننده

به سلامتی رفیقی که دیگه تنها نبود

به سلامتی رفیقی که دیگه عشق قبلیم نبود

به سلامتی روزایی که با هم دعوا میکردیم دلم نمیومد تنهاش بزارم میرفتم مت کشی

به سلامتی رفیقی که واسش رفاقت کردم ولی اون...

به سلامتی رفیقی که خالصانه دوس داشتم ولی اون ادعای دوست  داشتنو

به سلامتی رفیقی که دیگه تک پر نبود با همه همراه میشد و....

به سلامتی رفیقی که حرمتمو نگه نداشت و هر چی دوست داشت بهم گفت

به سلامتی رفیقی که دروغاش خیلی به دل میچسبید

به سلامتی اخرین روزای دوستیمون که همین جوری میگذشت

به سلامتی رفیقی که همه خوبیامو از یادش برده بود

به سلامتی رفیقی که دیگه نذاشت من از ته دل بخندم

به سلامتی رفیقی که دلمو بد شکوند

به سلامتی رفیقی که من نوکرش بود هر کاری براش کردم ولی اون حتی نمیدونست من از کدوم استانم

به سلامتی رفیقی که باهام یه کاری کرد که عاشق آهنگ دیس لاو شدم

به سلامتی رفیقی که فک میکنه تونستم فراموشش کنم ولی...

به سلامتی تنهایی و غصه ها که شده رفیقم

به سلامتی من تنها بی کس که قبلا عزیز دل کسی بودم

نظر یادتون نره

 

  

 

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ارميا در تاریخ : 1393/10/23/dellonly - - گفته است :
سلام وبلاگ قشنگي داري ممنونت ميشم به منم سربزني...منتظركامنتاي قشنگتون هستم...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: